Even though the seasons change this feeling is constant

2011-07-12 | 00:27:26 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

I sing of love for you, I want you to be bathed in the same light someday
I want to hold you, touching skin that is almost thawed
I sing thinking of you, being hit by this rain I won't remember
I want you to be in this world I paint for you
<3<3<3<3

Harskrankar är äckliga saker. Om jag ser den igen ska jag grilla den med den elektriska flugsmällaren. :D Ganska besviken på att Inugami Circus Dan's senaste skiva heter "Viva! Amerika". Fast dem driver med dem så det är okey i slutändan ändå.
Kom på att jag har Tremors-serien att roa mig med några dagar. Längtar fortfarande till The Walking Dead säsong två. Har massa frågor jag inte fått svar på, durr. Vad var det med helikoptern? Vad händer med Murrow? Vad viskade han?? djhnjkfjknfjaqwf. Hejs


Det spelar ingen roll om man är med världens finaste människor,
går ändå inte att sluta tänka på det helt. Fan. Jag lovade.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0