Fleur de Neige

2011-07-18 | 22:14:00 | Kategori: Television Tomo | 0 kommentarer

Oredigerad vs. redigerad.

 

Dock blev den redigerade jävligt ful, råkade göra fel med läpparna. Nu ser det fläckigt och konstigt ut. Men orkar inte göra om. Jag ser hellre ut som på den redigerade dock. Skillnad? Hakan och läpparna. Den förbannade hakan, avskyr den. Ogillar hakor som sticker ut. Försöker alltid förvränga så att hakan ser mindre ut. Den passar inte in på ansiktet särskilt bra. Vill ha ett jämt ansikte. Men inte fan vågar man göra något åt det, läskigt som fan. Då måste man frivilligt bryta av benen i käken och etc.

Därför gör man något mindre läskigt och redigerar bort den på varenda bild. Andra kanske inte tänker på det så mycket, men det gör jag. Sitter i huvudet som faen.


Hanazakari no kimitachi e är en sådär-serie (live-action versionen såklart! Ser bara på live-action). Blir något irriterad på huvudkaraktären, hon har dessa fina vänner och pratar/bryr sig bara om en jävla sak och det är Sano... som dock spelas av Oguri Shun, har är bra. Trodde serien skulle vara bättre, lite besviken blev jag. Bra skådespelare i alla fall, det var anledningen att jag ville se den ifrån början.

Ska fortsätta se på den ändå, så får se om de fyra sista avsnitten är bättre! Men jag vet inte, den har inte lyckats dra tag i en och suga in en i serien sådär ordentligt som bara riktigt bra serier/filmer kan göra... Borde ha en ny kategori till allt jävla filmsnack, hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0