Gillar inte hur folk blandar ihop skinheads med nazister.

2011-07-22 | 23:05:49 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Sitter här just nu och dricker lite Trocadero. Har lugnat ned mig lite nu. Varit så abnormt jävla kvavt idag, bara varit runt 20 grader men känns som 35 grader i tropisk värme. Det är obehagligt mörkt och tyst i mitt rum. :( har mest spelat Mafia II hela dagen. Än en gång inser jag att det faktiskt går alldeles för snabbt att spela klart det.
Ej fått igång datorn. Får försöka imorgon. Annars får jag lämna in den igen. Tredje gången den har problem detta år, ovanligt mycket. Börjar känna mig oförmögen att ha en dator utan att göra så någonting blir fel.
Dessutom är "zombie ledaren" ifrån Land of the Dead med i The Walking Dead. ooohshi.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0