Kan inte sova, hjärnan brusar för starkt. Hur kommer det sig att man alltid minns det man vill glömma?

2011-07-23 | 01:32:30 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Jag var tjock redan här men jag var ändå smalare än nu. Kan inte förstå vad jag gjort för fel, aldrig vägt så mycket som just nu. Det gör mig ganska ledzen. Men mitt mål är fortfarande att tappa 40kg minst. Det kommer inte hända över en natt, men måste hitta ett bättre sätt som fungerar men som även är nyttigare. Gått mellan att inte alls till äta hela tiden och så vidare, inte bra.
Börjat åska nu. IGEN. Måste det åska varje natt, varit vaken hela morgonen för blixten slog ned. :(( säkert den som dödade min älskling datorn<3.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0