Monolids are the epicness for various make-ups.

2011-07-23 | 13:32:54 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
91 personer totalt, det är mer än Johnny Bartlett. Men jag gillar Norge. Att sådant fortsätter att ske får en att tappa tron på mänskligheten. Inte för att jag hade så mycket tro på den till att börja med. Ge tillbaka, starkare än dem, Norge!

Dessutom när det äntligen händer något (pratar inte om Norge längre) så blir det såhär. Lite besviken, men nästa gång får jag ta och planera lite bättre. Nu är det en nyttig lunch som väntar, undra vad det är. Hoppas det är ätbart bah. Eftersom jag har min Mac är det enda jag har egobilder. Måste installera Photoshop på denna också så jag har det på båda. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0