Sammanfattning av veckan i bilder.

2011-07-02 | 22:33:30 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Ätit alldeles för mycket idag. Känner mig äcklad av mig själv. Får lov ta igen det närmaste framtiden. Övervägde att inte blogga alls, synd att det inte gick bra. Har ändå ingenting att skriva. Tänker inte ljuga och skriva massa glada saker, för är ganska less på allt och livet. Känner för att klättra upp på Tokyo Sky Tree och hoppa. ...fast jo, kanske ska ljuga och låtsas att allting är bra som vanligt.

Det är bara såhär jag är helt enkelt. Fan. spyr på all slags lycka. Jag vet att jag inte är ensam, men jag släpper ju aldrig någon tillräckligt nära för att det ska märkas. Jag bara kan inte. Sitter fast i huvudet, har ingen ork att ändra på det heller.

Okey, hej, ska hålla käften nu. Var det inte det du ville?
Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Med tanke på att jag inte haft dålig hy på flera år så känner jag för att klaga. Jag vill ha den helt fläckfri! ;(

2011-07-03 @ 11:08:22
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0