If you can't reach me, it means I don't want to be found.

2011-07-16 | 01:38:41 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Det spelar ingen roll hur mycket man tänker på livet, man rör sig ändå ingenstans. Alla drömmar, alla tankar, alla dessa önskningar. Att inte veta vad man vill är värre än att göra det. Jag hatar att jag inte vet ett jävla skit vad jag vill. Förutom:

Trodde inte jag skulle sakna mitt röda hår faktiskt (trots att denna skumma bild då der ser lite rosa ut var den enda jag orkade använda), men ja, jag saknar det faktiskt. När färgerna jag har nu tar slut, kanske jag väntar med att köpa de där andra färgerna jag hade planerat och kör med rött ett tag igen. Trivdes ganska bra i det faktiskt. D: måste låta det växa ut också, tappat en del. Menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0