Jag tänkte precis på ditt hus när jag var i grannskapet, och hur otroligt det än var så uppenbarade du dig tyvärr.

2011-07-17 | 00:11:58 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Vaknade två idag. Någon skrek på mig och jag höll mest fastän jag inte riktigt hängde med i svängarna. Har nyss sett klart Survival of the Dead. Har ju varit vaken ett flertal timmar men det känns som att jag fortfarande sover. Är sådär konstig i huvudet. Kan bara tänka på att få sova, men inte ens det skulle jag nog lyckas med.

Jag vet inte hur många timmar jag bara har stirrat bort i min trötthet idag. Wow.

Ja jag putar alltid med läpparna, ja det ser konstigt ut, och nej jag tänkte inte sluta för dem är så jävla äckligt små och fula då. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0