Bakom solglasögonen kan ingen se att du gråter.

2011-06-08 | 22:41:29 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag är otroligt konflikträdd. Inte bara lite heller, utan extremt. Vill aldrig bråka med folk jag gillar, inte ens något litet. Vill deperat göra någon annan glad om de inte skulle vara det.

Jag, Melwiin och Jojo satt och diskuterade hur vi ska agera vid en kommande zombieinvasion tidigare idag. Det var intressant. Har blivit övertygad om att cykel skulle vara det bästa färdsättet - trots att man knappt orkar fem meter. Sedan ska vi fly ut på landet, möjligtvis med en båt till en obebodd ö eller liknande. Beror på hur vattnet är. Lite sugen på det zombie säkra huset. Oj, hej sär stavning. Okey, den där sista gjorde jag med flit.

Nyss blonderat håret. Igen. Syns det någon skillnad? Pft, då skulle jag fan bli chokad. Nej, nu ska jag göra någonting annat. Synd att jag nyss glömde bort vad. Skönt att inte ha tankar på glömda läxor som måste göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0