I wanna get away!!

2011-06-06 | 19:51:19 | Kategori: Fotografi | 0 kommentarer
Hej alla. Tjoho sitter med blekning i skallen igen! Imorgon blir det mer bleka, innan jag kan fylla på med grönt, blått och lila igen. :) Jävla oranga (säger man ens så?) pigment som aldrig lossnar. Menmen, jag är inte den enda som hatar det. Lyssnar på lite crossdress musik, 美女♂men Vlossom! Ja, jag måste tala om vad jag lyssnar på hela tiden...

Jag hatar hatar hatar min haka. Visst har en grej för sin näsa, andra för sina ögon. Fast det har jag med. Men läpparna och hakan har jag värst grej för. Grej för? Fan vilket dåligt språk. Men jag har glömt bort vad det kallas... >_> Drömmer om att slå in hakan lite så den sticker ut mindre, och göra läpparna större. Men kommer se ut som en anka då, och det är inte riktigt vad jag vill uppnå. Fast detta var inte alls vad jag tänkte skriva om. Tänkte säga att jag var smalare på bilderna här ovan än vad jag är nu... Saknar den klänningen, tycker faktiskt om den. Men den skall man komma i igen. :>
Nu ska jag tvätta ur färgen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0