Kamikaze Girls (Shimotsuma Monogatari)

2011-06-26 | 21:44:07 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Den här filmen var lite svår att hitta, finns en serie japanska porrfilmer med exakt samma namn hahah. Men fann den till slut, och i BluRay HD kvalitet dessutom. Det tog sin tid, men när jag väl fick den så kollade jag på den direkt.

Anledningen till att jag egentligen ville se den var för att huvudkaraktären var en Lolita... Hon gillar desstuom rococo<3 Dem gillar alltid bara aristokrater annars i liknande filmer. :(

Vad jag föredrar mest med just japanska filmer är deras sätt att fokusera mer på vänskap, vilket jag inte sett några andra filmer göra lika bra. Annars är det mest, sex, sex, död, sex. Den här filmen handlar om en oförutsägbar vänskap mellan två väldigt olika människor. Ingen originell historia i grunden, men den är en riktigt söt och sevärd film. Momoko (som är huvudkaraktären) har en grym garderob men också världens gulligaste rum, haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0