Let's be happy, you and me

2011-06-22 | 23:08:28 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer


Ashita no halleluljah!

 

Hejsan. Imorse var mitt hår fint, sedan blev det mest platt. :( Jag gillar att jag har ägt min vaxburk (som även heter Manga head eller liknande haha) i flera år utan att den tagit slut. Ingen överdriven konsument, men den är bra att ha till hands.

Kanske inte syns, men sminket i ansiktet är annorlunda idag.
Snäppet mer noggrant, och ej pålagt med händerna. Använde en borste och hade foundation över grunden, sedan puuuuder. Synd att det inte är lika snyggt resten av dagen som det är när man precis gjort det. Samma sak med hår!

I övermorgon är det midsommar! Även om ingenting speciellt gjordes förra året var det ganska trevligt ändå. Har inga höga förväntningar direkt.


Creeeeepy. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0