Lost in the mist of time

2011-06-12 | 22:22:47 | Kategori: Bra / Dåligt | 2 kommentarer
Fast inte i samband med mig själv. Det vill jag inte prata om.

Jag är egentligen ingen att klaga, utan detta är mer informativt.
Det finns några piercingar som inte är särskilt fina. Sådana smiley piercingar är inte fina på någon, tycker de är brutalt onödiga. Som att tatuera insidan av läppen. Känns inte heller värt. Nu har säkert någon en piercing jag nämner, men menar ingenting personligt. Du är förhoppningsvis en av dem som passar i det. Fast inte om det är en smiley piercing. :)
Jag gillar inte heller piercingar i kinderna. För att jag inte sett någon som passat i det, utan det har mest varit ett störande objekt. Så ehe neeej. Ser alltid ut som dem trycks in i kinden för mycket.

Jag suuuuuuuuuger hej då.
Kommentarer
Postat av: JOJO

gillar inte heller smileeeee percing... Om jag fick se någon som var snygg i det skulle jag ändra mig ;) men tror inte det kommer hända ^^

2011-06-12 @ 22:59:23
URL: http://monsterjojo.devote.se/
Postat av: Määälwän

Men jag gillar Smile percingar 8DDD

2011-06-15 @ 01:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0