Planerar min egna Asien-resa här...

2011-06-20 | 01:50:51 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag är en tönt. Fegast av dem alla dessutom. Oslagbar kombination. Men har ändå lite på agendan. Nämligen ställen jag vill resa till!

1. JAPAN!
Tokyo, Osaka, Nagoya, Kyoto, Sapporo, Hiroshima etc, jag vill överallt! Dålig bild över Shinjuku, ber om ursäkt. Men annars, underbart land. Jag skulle varit en japansk kille, just saying... Hehe.

2. Hong kong
Hong Kong has massvis med fina hus och verkar trevligt. Skulle helt klart vara grymt att se.


3. Singapore
Härligt ställe, skulle utan problem åka dit! Massa fina höghus där också!

Fast just nu skulle jag kunna åka till fler ställen än så, vet ej varför, fick lite lust att göra det sådär på natten till måndag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0