Smile once again

2011-06-13 | 21:24:18 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Om du blir döv
och jag blir blind
Det gör väl ingenting
Om du och jag förlorar allt
Det gör väl inget alls
Bara en stjärna faller
när du och jag går hem

Seriöst, jävla min jag gör med munnen ahah.

Har nyss ätit middag, har försökt tänkt extra på maten nu. Ska tamejfan gå ned i vikt. Har lite svårt att gå med min lilltå just nu tyvärr. Kan känna hur det värker hela tiden. :( Ska nog ta och se Nana 2 nu ikväll. Men tycker dem filmerna är ganska sorgliga, kommer säkert grina som en gnu. Hennes liv är ju bättre än ens eget.

Har även spelat Rollercoaster Tycoon 2 i lägenheten idag. Bygger tydligen bara konstiga banor... Det är sant, man borde inte ha förväntningar på sommaren. Jag är för mycket av en toffel för det. Jag ska nog vara blond över sommaren. Känns ovärt slösa på dyr hårfärg som sköljs ur när man badar och så vidare. Helst platinablond. Får se hur mycket hår som lever efter det. Ska ändå klippa bort massa när jag orkar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0