Tack hår, för att inte allting lossnar trots min misshandel.

2011-06-17 | 22:55:15 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Förutom att håret är så slitet börjar det bli lite ljusare! Det är vitt uppe på skallen, och det är troligtvis utväxten + lite till. Skiten ser okey ut när det är torrt, men inte när det är blött. Får väl klippa av det och skaffa mer löshår.

Vet inte vad man kan göra för att få det att hålla längre? Mitt svarta löshår är ganska jobbigt att ha, tovar sig värre än mitt egna hår, det gjorde det inte förut. :(
Kommentarer
Postat av: JOJO

vi kan köpa löshår samtidigt x'D

btw. du har ju ljusare hår en mig nu ju ^^

2011-06-17 @ 23:33:20
URL: http://monsterjojo.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0