Förlåt att jag sviker dig gång på gång.

2011-06-08 | 19:19:24 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Morgondagens planer sket sig tyvärr, men har några saker som händer här hemma så det gör ingenting. Satans varmt det är. Har sovit totalt 9 timmar på två dygn, inte särskilt mycket. Nästan somnat flera gånger på golvet. Bryter ihop av att inte kunna sova bra. Skyller på värmen.

Hoppas det blir mat snart, sedan skall jag nog försöka spela lite gitarr. Efter det kanske det blir att spela lite grann! SPEL<3 Saknar mina spel.

På fredag är det skolavslutning. Har inte haft smink på trehundraår känns det som, eller fixat håret. Varit ganska lat, särskilt nu när det är varmt, för det känns så ovärt då man bara svettas och allting blir äckligt. Men okey, på avslutning skall jag ha det. Kanske ska göra ett försök att sätta fast mina stenar på kinden också. Nog för att jag har problem gällande min lugg. Alltid detta prat om hår?

Just nu är mitt internet dött. Tydligen är bredbandet nere, kul. Men skriver detta och publicerar så fort det fungerar igen...

Lyssnar mer på CHEMICAL PICTURES, arrrgh, fan vilket bra band. Vet inte varför, bara fastnade som flugor på socker för deras låtar. Kanske uppdaterar igen lite senare...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0