Amnesia, Oblivion, Civilization V, Fallout 3, New Vegas...

2011-03-13 | 13:15:05 | Kategori: Spelnörding | 1 kommentarer
Vad har då dessa gemensamt!? Jo, de är spel som jag skall fixa! Kommer inte på om det är något mer för tillfället. Har haft alla dessa på min dator förut så.

Amnesia: The Dark Descent är nog ett av de läskigaste spelen jag någonsin har spelat. Och jag har spelat många "survival horror" spel. Miljarder gånger bättre än Dead Space....

The Elder Scrolls: Oblivion, är ett episkt spel. Bethesda Softworks kan alltid underhålla mig haha.

Sid Meiers: Civilization V är också ett grymt bra spel. Fast i ärlighetens namn är jag rätt dålig på att inte förloira på det...

Fallout 3 och Fallout: New Vegas... Behöver jag säga mer än det? Grymt bra spel, om än lite för korta.
Kommentarer
Postat av: ida

Haha min syrra visade mig nyss en video till dark descent det verkar ganska läskigt men när man tittar på så är det inte så läskigt. men jag tror nog att när man spelar det själv så finns det nog risk att man blir rädd:S

2011-04-10 @ 12:55:01
URL: http://fotografenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0