Even tough guys need someone sometimes

2011-03-04 | 16:38:19 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Lite snebild på mitt hår just nu. Inte världens finaste syn direkt, hehe. Menmen vad ska man göra. Har drivit omkring Västerås med min madre idag. Köpt en ny mikro (dock ej till oss), kollat på lite spel men inte funnit något, köpt en till blekning och lite smått och gott. Eller vadå smått och gott, vad fan säger jag. Minns inte ens att det var något mer förutom det nämnda. AJA. Ska surpla i mig lite kaffe snart och förhoppningsvis piggna till lite. Vet inte ens vad fan jag skriver haha. Kanske ska färga på mitt superorange hår sen. :)

Kommentarer
Postat av: EMIRO

Vet du vem som gillar sådana där tröjor? Yusaku.

2011-03-05 @ 00:49:41
URL: http://iorionani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0