Halv tre. Halv tre. HALV TRE.

2011-03-05 | 02:35:08 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Absolut, hela tiden!
Titta på dig själv i spegeln: Jaa, fåfänga...
Gnälla: Heheh mycket...
Skrika: Hm nej.
Sova: Jaa *-*
Ha ångest: Ja...
Skada dig själv med flit: Ibland
Ta mediciner du inte borde ta: Jo, egentligen.
Vilja dö: Alldeles för ofta.
Drömma mardrömmar: Ja, ofta D:
Drömma sexdrömmar: Nej
Ta droger: Aldrig
Försöka vara annorlunda: Ibland. Dock inte just för att vara "annorlunda", utan mest att det är vad som passar.
Klä dig i svart: Ja, nästan alltid.
Gå till kyrkan: Nej. Möjligtvis bröllop och begravning dock.
Gå i skolan: Ja
Röka: Nej
Ha sex: Nej
Ljuga: Hm nja, tror inte det.
Hata folk: Det händer.
Lita på folk: Ja, inte alla.

VEM:
Saknar du:
Hemlis
Vill du döda: Idioter?
Rörde dig sist: Min mor, klappade mig på axlen haha
Vill du slå: Något!
Kysste dig sist: Minns ej.
Vill du kittla: Har ingen direkt lust att gå och kittla någon halv tre på natten...
Kramade du sist: Någon kompis^^
Vill du prata med: Ja, min vägg kanske? Hade inte det varit en givande diskussion?
Skrek du på sist: Öhm, minns ej.
Vill du vara som: Vet inte riktigt. Flera!
Sårade dig sist: S
Vill du bli galet full med: Ingen :)
Gjorde dig riktigt glad senast: Hm, ja du....
Fick du sms från senast: A
Ringde dig senast: Mammi
Är snyggast på jorden: Det var en bra fråga...

HAR DU:
För många vänner:
Nej
Förföljelsemani: Kanske lite haha
Tvångstankar: Ja
Någon annan psykisk sjukdom: Ja
Någon fysisk sjukdom: Säkert!
Någon skada: Förutom min tand ._.
Färgat håret: Absolut inte! Det bara blev skadat, som om jag hade blekt det...
Brutit några ben: Ja, ankeln! AJ SOM FAEN
Några piercings: Ah
Egen dator: Ja<3

Tagit droger: Aldrig
Bra självförtroende: Absolut inte.
Kysst någon: Kanske det
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Nej
Varit kär: Ja ._.
Dumpat någon: Nej
Stulit någonting: Ah fy fan! En plastpåse! Woo!
Lämnat landet: Yes
Tuttat eld på nått: Ja
Gjort något olagligt: Tankat?

HUR:

Går du: Fult?
Svarar du i telefonen: "Aaaaaaaah"
Fördriver du tiden: Lyssnar på musik, spelar och skriver ovärda blogginlägg som detta.
Mycket pengar har du: Inte alls mycket.
Tjänar du pengar: Njaae, studiebidrag
Ofta diskar du: Några gånger i veckan
Ofta städar du: Inte alls ofta *glömt bort när det skedde sist*
Många stör du dig på: Vem har räkning på något sådant?
Ofta träffar du din familj: Varje dag.

 

OCH VARFÖR SOVER JAG IIINTE. buuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0