Mitt hår är risigare än stålull.

2011-03-03 | 22:35:59 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Var som känt på Maxi och handlade idag, hämtade mitt paket och gick sedan därifrån hem till bror. Tog längre tid än väntat, blev riktigt trött haha. Men det är bara bra. Behöver fan ta och gå mera. Fast det kändes läskigt vuxet att gå och handla på Maxi själv av någon anledning. Brukar ju göra det på andra ställen och då är det okey, menmen.
Fick lite ångest där, men den försvann snabbt, tack och lov. Har varit på ovanligt bra humör idag, trots att jag inte borde vara det. Men borde ej klaga på sådant. Och varför är man inte bra på de saker man vill vara.

Sen när får jag ångest så jävla ofta? Så smärtsamt. Sen när kan jag inte gå ut och gå, utan att ha en destination eller mening? Nåväl, ska lyssna lite på WHITEBLACK naos. :)

Jag gillar Forever Alone :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0