"Tjejen du kallade ful, lägger ner timmar på att sminka sig i hopp om att någon skall tycka om henne."

2011-03-16 | 17:52:21 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Har en öppnad colaburk på mitt skrivbord som har stått där, öppen, i fyra dagar. Jag är fan äcklig. Den har smakat äckligt ända sedan jag öppnade den. Ungefär som vissa plåster luktar, så¨har den smakat. Extremt äckligt. Ska sluta säga äckligt nu. Men jag liksom hoppas att den kanske ska bli godare...
Har laddat batteriet till kameran, och nu ska jag ned, och inte göra något roligare än att duscha och färga hår. Har även haft några riktigt dåliga dagar, men ska försöka hålla humöret mer uppe i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0