Keep adding more wounds, and as our entwined blood mixes together. We stain the pure light until everything dissolves together... That world I want to see with you.

2011-03-16 | 20:29:42 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Jag blir äcklad av mig själv. Drack nyss upp den där gamla colan... nu kan jag slänga den med gott samvete. (y)

Hade varit synd om den annars... Har varit trött som fan idag. Legat på ett golv halva eftermiddagen känns det som, saknade energi att orka resa på mig haha. Babblade massa jag inte ens vet vad det handlade om... ikväll ska jag fan försöka somna tidigt!! Varit försenad tre torsdagsmorgnar i rad eheh. Lyssnar på glad musik och försöker peppa :)

Kommentarer
Postat av: JOJO

peppa <3

2011-03-16 @ 20:47:43
URL: http://www.monsterjojo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0