Konstiga saker ifrån Japan

2011-05-14 | 17:00:21 | Kategori: Styling | 1 kommentarer
Hade tänkt redigera bilderna men orkar inte nu när jag inte får på skärmen på min dator.

Det är nog seriöst bara japaner som kan göra något som detta, ahaha.

 

Den här är ju så cool! Fast undra om det inte är tungt att äta med den...

 

Så om man åker tåg och blir trött kan man då använda denna och luta huvudet mot! Komforten känns inte riktigt tillräckligt övertygande av bilden att döma.

 

Seriöst, nästa gång jag är förkyld ska jag ha en sådan här. Hahaha.

 

Sedan en orelaterad bild, bara för att jag inte gillar fotboll och tyckte den såg mysig ut. Lite smågalet sådär att hoppa med arslet rakt på någon haha...

Kommentarer
Postat av: JOJO

asså... Den där "lilla" flickan xD haha!!!



Att vara lite så där små wild och trycka röven i ansiktet... Det e chill!!!

2011-05-14 @ 17:25:40
URL: http://monsterjojo.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0