Liten uppdatering av designen.

2011-05-16 | 00:02:44 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Hade tänkt mig något slags vicktorianskt tema i bakgrunden, men nu slutade det upp med spindelnät för att varken den första eller andra headern passade till min fina bakgrund. Aja i framtiden skall jag göra en som passar och använda den då. Denna får vara tillfällig.
Eftersom jag gillar spindlar fick det bli såhär. En liten Dada får pryda headern för att jag inte orkade se mig själv där. :) Min första idé var dock att ha en fet bild på Ai<3, men hittade ingen stor nog. :(

Såhär såg den första headern ut för alla som inte bryr sig.
Jag har idétorka som fan med dessa grejer...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0