Jag hade en dröm att jag höll dig i min famn när du dog.

2011-05-25 | 22:34:12 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Äntligen går det att logga in! Har inte gått för mig att ens ladda blogg.se på flera dagar, lite sur blir man allt... Fast har ändå inte tagit några bilder eller gjort något särskilt sen senast.

Det börjar dra ihop sig mot sommarlov nu! Det känns behövligt, behöver vila. Är verkligen trött hela tiden, man behöver vila upp sig. Det är lite oroväckande att detta tredje gymnasieår har gått så snabbt... Känns som att det nyss var sommarlov, som att jag nyss gick till skolan för att träffa ES10 för första gången. Minns vad jag hade på mig, vad jag tänkte och allt... :)

Jag är ändå ganska glad att jag inte tar studenten förens om två år ungefär. Är inte redo att gå vidare. Fast kommer man någonsin vara det? Helt plötsligt är man väl där, i fasen då man måste ha ett jobb att försörja sig själv med.

JAG VILL SE DEATHGAZE LIVE SÅ JÄVLA MYCKET ATT JAG DÖÖÖÖR <333

Jag vill ha en piercing. Jag vill ha min katt-tatuering. Jag vill ha en systemkamera. Varför vill man alltid ha massa skit? Man kan klara sig utan det, men jag vill. Särskilt kameran. Och piercingar! För jag är så jävla visual kei wapanes, och man kan inte vara det utan piercingar!

Fan vad jag är trött. Jag blir lite emo här med min kopp thé för att jag är så brutalt trött. Dessutom är låten jag lyssnar på ganska så sorglig. /snyft/ Forever alone with my tea cuuuup, nooo.

Åh Kei är så brutalt jävla fin<3 vill ha hans hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0