Allting lutar sig till meliorism

2011-05-01 | 20:04:57 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Valborg sög, så ska inte tänka på det. Kände mig dessutom väldigt hängig, vilket jag gjort hela helgen. Abnormt trött och seg. Nu fick jag ont i ryggen som satan, kan fan knappt gå. Ligger i sängen, myyyysigt. Skärmen håller på fortfarande. Stängde inte ens av den när jag gick, men den fungerade ej ändå. :(

 

Var förövrigt med på demonstrationerna nere på stan idag. Tågade för den röda fronten, Vänstern. Välfärd och bostad åt alla~

Nu ska jag nog försöka hitta ork att duscha, sedan glo på min DEATHGAZE dvd <3 Trots att ljudet är så jävla kasst på min teve. ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0