Did I ever tell you that I admire your courage?

2011-05-03 | 20:53:53 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Sitter och lyssnar på heidi. och insåg hur längesedan det var. Men ja, dem är fortfarande bra. Bilden till detta inlägg har ingenting med texten att göra, men, Ai ser fin ut.

Jag har fortfarande ont i huvudet, och inte ens tabletter hjälper nu. Inte bra det. Har glott klart på första säsongen av Sopranos nu, var lite seg. Är på fjärde säsongen av Viva La Bam dessutom, fast bara dem två första som är nostalgi egentligen. Åh, Irsta-dioterna, det var tider det.

Men saker förändras. Tiden flyger fram, och plötsligt är man inte vän med de man en gång var.

Mitt mål är nu att gå ned 40 kilo. Ja, hela 40 jävla kilo. Skämtar inte, det är minimum. Fy fan, svårt. Hur skall detta gå. Måste finna peppen och kämpa. Har varit duktig och gått som fan förra veckan, och ja, denna vecka med. Men det är inte tillräckligt.

Och jaa, nu glömde jag bort vad jag skulle skriva. Ska gå ned och ta lite te nu. Eller ja, känns som jag skriver samma sak varenda dag.

Jag vill ha linser.
Jag vill ha en vit peruk.
Jag vill ha hårfärg.
Jag vill ha läppennor.
Jag vill ha lösögonfransar.


Materialism. Varför vill man alltid ha en massa saker? Behöver det. :(

Idag har jag faktiskt inte varit ute och gått någonting. Bara sovit, druckit vatten och ätit lunch. Men tro mig, det känns i benen att jag har gått mer än jag är van vid. Men det är bra. Måste hitta något sätt att gå ned i vikt som fungerar för mig. Finns så många skumma metoder, litar inte riktigt på dem. Gör si, gör så. Men det mesta är olika för olika människor. Vissa klarar inte av att sluta äta vissa saker och bla bla. Synd att man blir hungrig så snart igen om man bara äter sallad till lunch. ._. Okey, ska sluta babbla om det nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0