The world that was born and given to your hands

2011-05-07 | 23:42:19 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Så jävla trångsynta och orespektfulla människor det finns. Det finns för lite respekt mot transvestiter och transsexuella. Jag blir så jävla förbannad på det ibland. Tjafsat med många människor under åren om just det. Åh jag pallar inte ens skriva om det, blir arg bara jag ska förklara. Det var i alla fall en kille som inte förstod en annan kille ville klä sig i tjejkläder utan att vara bög. Bla bla bla... respektlösa as, ni kan gärna då och dö.

Det kan du också göra, din förbannade jävla subba. Subba, vilket fult ord. Och nej, ta inte åt er någon, menar en som definitivt inte läser detta. Äckliga falska människor.

Fast jag har varit falsk jag också. Ljugit om att jag varit kille på internet ett flertal gånger. Allting börjar alltid bra, man tror inte man ska fästa sig vid någon. Men det gör man alltid. Sedan kommer framtidsplanerna, man får panik och vet att man måste erkänna innan det går för långt. Det gör ont att man inte kunde vara det som de förväntade sig. Förlåt att jag sårade er. Hade jag varit han så hade nog saker gått bättre. Jag vet inte varför jag gör det gång på gång... finns det ingen överdrivet djup och analyserande psykologisk förklaring? Skulle sitta fint.

Fan vad jag skrivit ovanligt mycket här idag. Synd att det mesta är negativt drabbel.

Lite dystopiskt och kallt sådär vid småtimmarna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0