Fuck you - kiss my ass! Thank you - freaks peace love!

2011-05-07 | 21:34:56 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Fick en impuls att jag skulle sluta med den här jävla bloggen. Om man kollar runt på slumpmässiga bloggar så finns det några definitioner.
a) Dem som är skitsnygga men bara skriver om hur fula dem är.
b) Dem som är jättesmala och fina, men gnäller över att dem är tjocka hela tiden.
c) Dem som är skitfula men inte inser det och tror dem är snyggast i världen.
(Till exempel modebloggare...)
Men ja, när man ser detta får man ju alltid upp ett frågetecken i huvudet om man omedvetet sänder ut liknande signaler till främlingar som kikar förbi. Det är en annan sak när man känner någon och vet hur dem är, gentemot när man bara ser en text. Men man kan inte gnälla på att folk får förutfattade meningar om en genom en blogg, men väljer ju trots allt dem delarna man vill visa, och av dem delarna bygger man upp en egen bild. Så håll käften om det.
Jag var rätt så glad tidigare idag, men nu är jag inte glad. Jag är trött, seg i huvudet, vill inte se folk som får deras jävla drömmar uppfyllda, vill inte höra sådana förbaskade åsikter om du redan anser dig ha rätt om allting, jag hostar och vill innnnte.
Nu ska jag dricka kaffe, ta en pomelo och lite jordgubbar. Bör ej dricka kaffe men kommer fan inte hålla mig vaken utan det. 33 tracks per day. Inte mycket, måste lyssna på saker mer.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0