Dag 23 – 15 personliga faktan.

2011-11-02 | 16:18:29 | Kategori: 30 dagar | 0 kommentarer

Min haka är så jääävla ful.


I alla fall, 15 personliga faktan.
  1. 1. Skulle aldrig skriva hela mitt namn eller min största rädsla på internet.
  2. Tycker bara om hösten och våren.
  3. Otippat med tanke på alla fula bilder jag lägger upp, men avskyr allting med mitt utseende. Tycker inte om när folk säger "du måste lära dig tycka om dig själv". Nej, jag vill fan inte. Jag är äcklig och vet om det.
  4. Sitter just nu och väntar på trailern till GTA V. Bara 59 minuter kvar.
  5. Vill flytta hemifrån till en lägenhet högt upp i ett höghus.
  6. Vill ha en tjock katt, en orm och en sköldpadda någon gång.
  7. Avskyr egentligen facebook och all skit folk skriver, men likväl är man där ändå.
  8. Har massa genetiska fel. Såsom den genetiska hudsjukdomen psoreasis. Har mest problem med den i familjen.
  9. Tycker det är störande när folk säger att de hatar svenska filmer eller böcker.
  10. Hatar det här jävla stället man bor på.
  11. Alternativa människor kan också vara fjortisar, bara att de ser annorlunda ut. Spelar ingen roll vilken stil man har, man kan ändå vara blåst som fan.
  12. Har aldrig haft ett förhållande. Så tycker därför femtonåringar som blivit dumpade ska hålla käften.
  13. Jag må ha en ganska flummig personlighet i allmänhet, men det betyder fan inte att man kan säga/göra vad man vill.
  14. Tänker aldrig släppa någon så nära. Har kvar alla frustration ifrån då.
  15. Nästan ingen av dessa faktan är något personligt om mig hahah.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0