I brist på bilder ersätter vi det med ord.

2011-11-05 | 02:08:58 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
ALLMÄNT
Namn: Ja den som vet den vet.
Piercingar: Nej
Tatueringar: Nej :c
Längd: 180 cm, kanske hade synts bättre om inte min hållning sög.
Skostorlek: 41-42.
Hårfärg: Rött
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, många.
Tänker du på självmord: Ja
Tycker andra att du är attraktiv: Nej.
Vilket shampoo använder du: Syoss
Vilken parfym använder du: Vanilj
Vad är du rädd för: Tänker inte säga.
Gillar du att tvätta: Kan fan inte ens det.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja, men jag ogillar grammatiken på den här frågan makabert.

SENASTE.
Film du hyrde: Oj det var längesedan.
Film du köpte: Tankade Silent Hill senast.
Låten du lyssnade på: RENTRER EN SOI - Hoshikuzu no rasen
Låten du hade på hjärnan: Moi dix Mois - Agnus Dei
Låten du laddade ner: Ett x antal versioner av "Mannen i den vita hatten" live.
Personen du ringde: Bror
TV program du tittade på: Någonting om trädgårdar haha.
Personen du tänkte på: öhh ingen särskild, de jag såg i filmen.
Bok du läste: Läser En Försvunnen Värld nu.
Personen du fick mail av: Spam troligtvis
Personen du fick brev av: Banken
Personen du fick sms av: madre
Personen som sov i din säng: Ingen utom jag, tack och lov.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Julafton 2010.

FAVORIT.
Mat: Tyyp taaacos.
Låt: DEATHGAZE - goodbye my earth
Sak att göra: Fotografera, skriva, spela, redigera bilder, läsa, smink, musik.
Sport: Inget.
Dryck: Mjölk<3
Kläder: En t-shirt.
Film: Attack the Block
Bil: GTO?

ANTAL.
Gånger du varit kär: 3
Gånger ditt hjärta brustit: 6
Hjärtan brustit på grund av dej: 0
Ärr du har på kroppen: Massor

ÖVRIGT.

Vad har du gjort idag: Sovit, ätit lite, hatat mänskligheten och kommenterat filmer med fina bror.
Var det kul: Jaa
Hur tidigt stiger du upp: Klockan tre!111
Gillar du att slåss: Absolut. Kan klå alla med mina gäddhäng.
Vad ska du göra ikväll: klockan är två så, kanske sova...
Är du seriös: Ibland
Vad är du allergisk mot: Kokos och dekadens.
Var har du ont: Huvudet, magen, nacken, ryggen.
Använder du hårspray: Jaa
Kan du stå på händer: Nej, aldrig kunnat.
Favorit serie: Hana yori dango

MER ÖVRIGT.
Salt eller socker: Socker för det mesta :c
Gillar du ketchup: Bästa som finns.
Är du glad nu: Nej
Var du glad igår: Även om jag var glad skulle jag förneka det. Det är bara inte min stil att vara glaaad.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Neeeh
Vad dansar du till: Inget kan få mig att dansa.
Stockholm är: drygt.
Göteborg är: mysigt.
Kan du sjunga: Ja, som en döende chiahua i målbrottet.
Mer värt än guld: mina grisar.<3
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: England, Japan och Frankrike
Ska bli skoj: Att få en egen lägenhet, köpa kamera, Skyrim och Dia Psalma.
Ska inte bli skoj: Att gå i skolan. Saknar inte någonting.
Sparar till: Mina förbaskade systemkamera.
Dagens dryck: Mjölk såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0