Mitt i all meningslöshet så fann vi varandra.

2011-10-11 | 20:01:28 | Kategori: Bra / Dåligt | 0 kommentarer

Hand i hand kunde vi acceptera, att livet inte har mer att ge än det vi redan haft.
Men vi sörjde inte, för även utan mening kunde vi existera i samma harmoni.
Hand i hand.

Knark knark knark. Det gör så ont i halsen när jag sväljer, kan ju inte påstå att det gör min dag bättre. fan vad trött jag är. Besviken på den illiterata och retarderade mänskligheten. Britterna river höghus ungefär lika ofta som jag skolkar, sorgligt som fan är det. Alltid detta förbannade hat mot höghus; det enda som spelar roll är likartade villor i tusentals. Äckligt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0