Brinn pengar brinn, jag lovar du inte betyder någonting.

2011-09-05 | 16:23:34 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Sitter i skolan och väntar att tiden ska gå. Skall möta upp mor och bror min om ett tag. Segt. Kommer nog hem sent ikväll. Önskar jag hade mer tid att vara hemma vid min dator och ritblock... Dygnet har för få timmar. stress. Vill ha en egen lägenhet så jävla gärna. Skulle kännas så tryggt och lugnt att ha det. Med en egen liten fin balkong, helst så högt upp som möjligt.
Den här dagen har sugigt ganska mycket. Typiskt måndagar. Ritat lite i alla fall, och haft en hemsk gympalektion. Som alla lektioner i gymnastik nuförtiden... Är det något ämne jag vill skippa så är det gympa. Har ju redan godkänt i det, men vad fan, inte alla som har.
Aja ska gå ut och sätta mig :(

I'm blondie för stundeeen, yeeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0