Kamerasnack.

2012-04-14 | 23:04:15 | Kategori: Fotografi | 0 kommentarer

Jag vet inte vilken av dessa jag ska köpa... Skillnaden är inte överdrivet stor, men det är saker jag bryr mig om. 6D är ju då 1-2 tusen dyrare, men har då märkbart bättre batteritid, bättre inställningsmöjligheter (såsom högre ISO-antal etc) och är vädertålig vilket inte 600D är. Det känns som att pengarna kan vara värt kameran faktiskt. Annars kan man möjligtvis ha en 600D med ett separat batterigrepp till, men det är bara en punkt som förbättras. Åh varför vill jag ha en dyrare kamera helt plötlisligt... :( Detta skulle vara en fråga, men har nu mer övertygat mig själv om att 6D'n är överlägsen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0