Please, take me with you, into your void...

2012-08-04 | 01:40:43 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Idag har jag sprungit för första gången på ett millenium. Det gick inget bra att stanna då, typ dem enda tio minuterna jag var ute, kom ett plötsligt skyfall. Fanns inte ett enda litet tak att stanna under heller, haha. Så jag sprang kanske en sådär 10 meter, och fy fan vad jobbigt det var. Kämpar ju med att få upp konditionen, den är så urusel. Det är mest mitt eget fel, för jag sitter hellre på mitt feta arsle och dricker läsk än att ut och gå. Aja, i sommar har jag varit sjuk alldeles för mycket, så faktumet att jag gått ned 5kg ändå är en positiv förvåning. Har kompulsivt vägande varje dag. Varenda hundra gram gör all mental skillnad, är det åt mer-hållet är det en katastrof. Jag tappade poängen. Oväntat. Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig, och försöka komma ihåg att mejla min doktor imorgon. Jag kunde svälja helt normalt en dag. Wow. Så missade jag medicin en dag, och allt blev bajs. Har jag säkert skrivit flera gånger. Men ändå. Kram. Ifrån en bitter nybliven tant.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0