We are all afraid

2012-08-16 | 13:05:00 | Kategori: Listor / Utmaningar | 0 kommentarer
HAR DU ?
Folköl i kylen: Nä
Något husdjur: Jaaa<3
Någon favoriträtt: Jag gillar kyckling. Eller tacos. Eller båda samtidigt.
Puder på dig: Inte idag
Några framtidsplaner: Flytta
Någon sjukdom: För många för att rabbla upp :(
Gymkort: Nej
En homosexuell kompis: Ja
Duschat idag: Nä, äckligt vaaa
Någon kompis som snarkar: Jag vet inte. Jag snarkar ibland
Någon vän som spelar i ett band: Mig själv haha :(
Några mvg:n: Typ, ett.
Någon som förstår dig: Ingen. Inte ens jag själv.
Något beroende: Nej vadåå
Fikat idag: Nej
Nagellack: Rött och silver
Någon vän som bor i ett annat land: Jaa
 
VEM ? ..
Avskyr du: Alla
Delar du mest minnen med: Min bror tror jag
Längtar du mest efter: Ai-pon
Stör du dig på: Mig själv
Gosar du med: Mina marsvin
Lagar mat: Mami/jag
Diskar: Någon av oss
 
VILKEN ? ..
Tidning läser du: CURE
Buss åker du oftast: Helvetesbussen
Dag fyller du år: Om två dagar är det exakt en månad :(
Årstid föredrar du: Höst och vår
Stad är du uppväxt i: Den här skithålan man är kvar i
 
VAD ? ..
Gör du nu: Lyssnar på lynch. och väntar
Gör dig till en bra människa: Jag är inte en bra människa
Gör dig till en dålig människa: Allt jag tänker och allt jag gör.
Vill du arbeta med: VOGUE ITALIEN? BAND I NIPPON? nä jag vet inte.
Är roligast just nu: Nya futurama
Har du på dig nu: Hängslen, linne, byxor
Har du för smink idag: Inget, usch
Äger du för skor: Typ tre par?
Har du för storlek i skor: 41-42
Läser du för bok: Edgar Allan Poe
Ska du göra nu: Åka till bror och äta kyckling
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0