Det var minus 50 grader

2012-12-04 | 22:12:32 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Nationella prov i svenska B imorgon. Skall hålla tal och referera till ett häfte. Har bara några problem. 1.) Vet ej vad jag skall prata om. 2.) Hittar inte häftet med texterna. 3.) Tycker hela jävla skiten är så diffust att jag vill spy på någons hjärna. 4.) Vill gråta över ytliga anledningar. 5.) Dagens: materia som upplöses. 6.) Hatar mig. 7.) Gnäller mer än en människa instängd i en järnjungfru. 8.) KAN TÄNKA PÅ ALLT UTOM DETTA FÖRBANNADE TAL. så trött dessutom. waaahwahahaagagas. kan jag inte få prata om psykisk ohälsa, det är det enda jag vet något om hahahah nej. :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0