CAPITAL PUNISHMENT

2012-07-04 | 06:24:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Gårdagens väder samt min fula Harrington-jacka ifrån Lonsdale, som blivit så abnormt blekt av solen att den blivit lätt "fläckig". Riktigt fult faktiskt, ska nog bara köpa en ny i höst. Eller en billigare som inte är Lonsdale. Fattig chey. Gillar den ju annars. :(

För alla (läs: ingen) som gissade på tidigare inlägget, var det såklart The Hole jag menade. Sett filmen nu dock, och tuuuuur var det inte så lik som jag förväntade mig på informationen. Nu ska jag lyssna på lite SINCE1889, som var hårda och bra. Kunde blivit riktigt bra om dem inte splittrats för flera år sedan.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0