Men jag som aldrig hade blivit kysst kunde inte va' tyst

2012-07-04 | 02:07:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Hej San. På ett tag ska du inte: klippa lugg, bleka hela håret, spara ut ögonbrynen, äta, använda hörlurar för musik, färga håret svart hur lockande det än är, tanka j-dramas utan undertext, tro att du kan något eller använda smink. (Eller ja, smink runt ögonen går bra. Men inte ansiktet!) Detta ska jag inte göra. Charmig bild ifrån förra året också. Eller var det längre sen? Vet inte, bryr mig ej. Måste hitta min pennvässare så jag kan vässa den där förbannade ögonbrynspennan och då jävlar, blir det farväl till mina riktiga. Dem är ändå fula som as och jag hatar dem. God natt. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0