Strömsholm Djursjukhus

2012-07-09 | 19:44:33 | Kategori: Fotografi | 1 kommentarer
Väcktes av ett samtal och strax därpå lastade jag bilen med marsvinen och åkte till Strömsholms Djursjukhus akutavdelning och där har i stort sett hela dagen spenderats. Suttit i väntrummet och väntat. Var även otroligt varmt både utanför och därinne, är äckligare än någonsin nu. I väntrummet kom en filur in. Jag sade till mor min att han var otroligt lik Anders Borg. Det var tydligen han. Kände mig lite smutsig sådär när han gått därifrån och jag insett att det var han på riktigt. Efter jag vet inte hur många timmar fick vi i alla fall träffa en veterinär, som bekräftade våra misstankar, min lilla älskling Snultri har lunginflammation. :( Nu måste hon genomlida en oral antibiotika-kur och så får vi se om hon blir bättre. Vad jag inte gillar är att det är 50/50 om dem blir bra överhuvudtaget. Så jag är inte ett dugg lugnare än när vi åkte in med henne egentligen. ååååh min pluttenutt.
 
HÄR ÄR NÅGRA BILDER PÅ HENNE <333
Kommentarer
Postat av: Angelica

neee stackarn... :'<

Svar: Jaa :((
Saran

2012-07-09 @ 21:09:48
URL: http://milkflavor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0