En brutal jävla vändning.

2012-06-26 | 23:42:24 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Idag lade sig solen och molnen finfint när jag var ute och plockade gräs vid Anundshög. Idag har jag varit hos doktorn (ovanligt va?) och varje gång får jag någonting nytt med mig ifrån apoteket haha. Seriöst, hur många ärftliga kroniska sjukdomar kan man ha?

Jag har fått ändra min livsstil ganska drastiskt dem senaste veckorna. :(( bara vatten, vatten och vatten. Te är också okey. Bara det inte är socker eller fett. Då dör min bukspottskörtel. Och just ja, jag som klagat på min hud, jag har haft en anledning. Jag har akne rosascea, jag hade känslan av det. Så jag är visst onormalt röd i ansiktshelvetet. Hoppas det blir bättre. Måste inhandla nytt skonsamare smink nu <//3 buhu.
Kommentarer
Postat av: Melwiin

Du är så fin så. <3
Du ska vara glad att du inte har Acne conglobata då skulle du ha rätt att gnälla.

2012-06-29 @ 21:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0