Ge mig lite andrum, en minut, en sekund.

2012-06-25 | 19:54:39 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Nu kommer äntligen det upp att jag faktiskt har flera bloggar när jag loggar in. Fan på tiden. I övrigt är jag en sådan som inte gillar förändringar, så kommer nog vara bitter över den nya designen ett tag. Det blir sällan bättre när man ändrar saker, såsom facebook och Myspace gjorde.

I alla fall, tar nog en liten stund innan bloggen återhämtar sig. För i all ärlighetens namn funderar jag på vad jag egentligen får ut av det. Men kanske ska ändra lite, förminska bilder och sådant. Insett att det bara ser bra ut på min upplösning, men dem flesta har säkerligen inte den som jag har. Min är överdrivet stor. Inte stor i att den är bättre, bara större skala.
 
Kan någon rippa den här videon elleeeer. Vill haaaa <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0