Är visst lite bitter idag?

2012-03-04 | 00:36:23 | Kategori: Bra / Dåligt | 0 kommentarer

Mänskligheten
Människor är idioter så är det, därav anser jag inte mig själv smartare än någon annan, då människan helt enkelt är en äcklig och korkad ras. Jämfört med så många andra arter vi dominerar, finns det så många bättre former av liv. Jag hade hellre varit en jättebläckfisk.

Ohövliga och sjävlviska människor
Eftersom vi idag tydligen är bittra på mänskligheten ska jag även dra upp ett annant irritationsmoment, nämligen när folk är ohövliga. Inte sådant uppenbart som att de ber en hålla käften eller liknande, utan när man sitter på en buss, tåg etc, och det kommer några som bara pratar högt och inte kan hålla käften. Ännu värre om de spelar sin skitmusik högt. Om de sedan säger att de inte bryr sig om vad någon annan tycker är det bara infantilt. Det handlar inte om vad andra tycker, det handlar om någon slags medmänsklighet. Det är så otroligt infantilt och ohövligt att sitta som om man är den enda som existerar. Ta era liv tack.

Anti-atomkrafts protestanter
Kärnkraft är svaret på allt. Den stora mängd energi den skapar går inte att matcha med någon annan form. Istället för att protestera som idioter borde de försöka komma på ett bättre alternativ som är ofarligt, då det fortfarande inte finns någonting sådant.


Fiskar
Fiskar är söta, så sluta mörda alla fina fiskar. Eftersom jag gillar fiskar och alla äter dem, ska jag nog börja äta hundar bara för att vara lite annorlunda. Då är det plötsligt en stor synd.

Blekt hår
Ge fan i mitt hår, jag tycker det är finare såhär än när det är oslitet. Har sagt det tusen gånger, lika irriterande när folk påpekar att det är slitet. När man är ful så är håret dessutom automatiskt fult ändå, spelar ingen roll vad man gör. Sååå nej. Jag gillar mina japaner och deras fixade hår okey. wapaneeees. Nu flyttar jag dit ifrån Sverige, hej då.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0