Instagram

2012-03-28 | 23:39:21 | Kategori: Mobilbloggar | 0 kommentarer

image description

Slängde inte alls historieboken in i väggen av frustration, mogen 20-åring sådär. Men ja, det är en stor skillnad mot att vara 16... mot att vara 17... aah jag har förändrats så mycket. Det var inte alls meningen att jag skulle komma in på egentligen, men aja. I helgen kanske jag tar mig tid att fixa standardsakerna till min dator igen, diverse drivrutiner etc. Alla spel lär ju fortfarande inte vilja fungera men aah. :(( hej bya ämne varje sekund, vet att alla gillar. Får se om det går bättre att plugga nu eller om det skiter sig igen. Varför går det inte in i min tröga skalle om den jävla medeltidshelvetet. Fan FJÄRDE gången jag har prov om detta. Skämtar inte, är så trött på det. Gjorde provet för fyra år sedan första gången, sedan omprov, sedan muntligt en gång. Jag lär ju vara dum i huvudet för jag misslyckades alla gånger. T_T Okey ska hålla käften nu :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0