Vad är perfekt i din värld, svara snälla.

2012-03-16 | 18:33:23 | Kategori: Bra / Dåligt | 0 kommentarer
Hej i skogen. Nu är det dags för ett av mina klassika emo/gnälliga inlägg! Trumvirvel.

●Dip-dye●
Måste tyvärr vara lite negativ mot det, för det är störande trend. Som när folk rakade av halva sidan håret för att dem trodde det gjorde dem häftigare, sedan började alla ha det. Tråkigt. Tanken i sig är inte dålig direkt, men att alla har det just nu är så fruktansvärt tråkigt. Tråååkigt.


●We heart it●
Finns så många bloggar, till och med stora, som bara spar bilder ifrån We heart it och lägger upp. Det är så jävla tråkigt det med.



●Överknä strumpor●

När jag blivit en supersmal hora äntligen ska jag bo i överknä strumpor, det är så snyggt. Kanske inte just dem på bilden, men i allmänhet.

●Brev●
Att skriva, skicka och få brev är kul! Det får inte den uppmärksamheten det förtjänar. Jag har wapanes drömmar och ska ha en brevvän i Japan, ihihi. Så äcklig är jag. Måste bara sluta suga på japanska, pluggar hårt. Måste även bli smal, herregud hur länge ska jag fortsätta såhär vidrigt? Vad har det med saken att göra dock? Eeh.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0