Ensamheten slår starkast.

2012-05-30 | 22:53:17 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Bild på en liten fågel... Idag var det utklädnadsshowen i skolan! Mina tankar driftade iväg, delvis på hur obekvämt jag satt, och ja, annat på sådant där djupt skit. Förresten så är jag glad att jag har flera hundra dagar kvar, som sången av studenterna går. För jag, gentemot alla andra verkar det som, är inte redo. Jag skulle tagit studenten förra året, tur att jag inte gjorde det. Jag är inte redo. Jag är feg och ogillar förändringar. Rädd. Rädd för världen, rädd för ensamheten.

Kommentarer
Postat av: Melwiin

Ha! Som om jag skulle vara mer redo än du. Jag som inte ens kan koka ägg... Men du är inte ensam du kan få bo hos mig. <3

Fågeln :__:

2012-06-02 @ 00:08:28
URL: http://melwiin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0