Men när man ser vem som drar i alla trådar, så blir man aldrig rädd mer.

2012-11-11 | 00:07:01 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Kom hem ganska sent, mest på grund av sömn och sjukhus. Har sovit typ ett halvt dygn. Men mormor var lite piggare idag, lättnaden. ♥ Vid sådana här procedurer är det lätt att hjärtat får komplikationer. Oroligheten. Insåg precis nu att jag har prov på måndag och kan ingenting. Hej plugga på en lördag. Vart tog helgen vägen? Känns som varje timme rusat förbi per sekund. Orkar inte livet, usch. Kollar på dokumentärer om deprimerade, sjukligt hur träffad man känner sig. En av dem gjorde nästan exakt samma saker som jag när hon var mest nere, hah. :(
Jag som inte ens är inne i en "bra period" just nu. Otroligt hur mycket frånvaro jag har för att jag är för deprimerad för att gå upp ur sängen. Alltså inte pms och sådant skit, utan sådan som kommer ändå. Håller i sig olika länge, har några bra dagar, sedan sjunker det igen. Svart eller vitt, finns ingenting däremellan. Förlåt att jag är en besvikelse.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0