Sömnlösa hjärnspöken.

2012-11-13 | 00:22:01 | Kategori: Videos | 1 kommentarer
Alla antar, att bara för att det alltid är såhär att det är okey. Ens existens är meningslös, man tvivlar på att någon skulle bry sig om man försvann; och om folk säger annat är det bara lögner. Någonstans kan man inte acceptera att folk bryr sig; samtidigt man är rädd att bli lämnad. Tror min egen mor skall lämna mig för hon skall inse att jag är äcklig och korkad; och det är totalt befängt och icke baserat på några aktuella faktan. Rädslan; den där jävla rädslan. Små saker utlöser en kedja av ångest, som en storm man ej kan ana ett slut på. Alla tittar, men ingen ser. Stirra timtals in i den nakna väggen, där finns ingenting. Låten har tagit slut för en evighet sedan men det finns ingen uppfattning om det. Om det gör för ont gör det för ont för allt. Det är inte meningen att vara självisk; jag vill inte vara en sådan där som utsätter andra för min egen misär. Den är min, och ingen har gjort något för att förtjäna det. Även omringad av folk känner man sig ensam och oälskad, och man vet att logiskt sett går detta inte ihop, men likt fan känner man så. Om det vore så lätt som att rycka upp sig. Det är svårt skaka av sig, svårt att kämpa sig igenom. Självhatet växer, vad folk än säger. Vet ej vad det är baserat på. Som om det vore unikt, som om inte tusentals känner likadant. Som om jag vore speciell, annorlunda, nej det är blasfemi. Men min lycka är oväsentlig. Jag har alltid varit en sådan som brytt mig mer om andra, eller ja dem jag faktiskt bryr mig om, mer än mig själv. förlåt förlåt förlåt, allt är mitt fel. 
 
Här är en video jag gjorde förut, med diverse slumpmässiga klipp som inte passar ihop någonstans. (Jag ska göra en video i färg med bara marsvinen, och nästa gång jag gör någon liknande klippsamling skall dem vara mer relaterade och förhoppningsvis redigerade i något bättre än iMovie.)
Kommentarer
Postat av: JOJO

om det inte var för att jag redan är så mörk så skulle jag gråta lite när jag såg den här <3 puss <3 den var fin!

Svar: Awww *kärlek*♥ ♥ Hade nästan bara videos med Melwiin, hah :( ♥men Midori Studio♥
Saran

2012-11-13 @ 16:33:50
URL: http://monsterjojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0