ANALOGT

2012-10-24 | 21:00:18 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Körde någon slags fejkad analog-bild i helgen. Den röda tonen är inte photoshop, utan några strimmor av mitt hår som jag lade över. Jag är så uppfinningsrik. Jag hoppas innerligt att min sarkasm framkommer genom text. Troligtvis inte. I vilket fall har jag prov i religion imorgon, vare sig jag är sarkastisk eller ej. Och desto mer ord jag basunerar ut här, desto mindre pluggar jag. Ska ta tag i det. :(
 
För att vara lite mystisk sådär ska jag berätta, jag har tagit ett impulsivt beslut angående mitt hår. Jag har ingen aning om hur det blir innan det är torrt. Spännande. ÄVENTYRLIGT. Lever livet på den vilda sidan. Omöjligt att stoppa mig. Okey, jag ska sluta vara dryg nu. Ehm, nä kan i och för sig inte. Imorgon är det torsdag. Analt. Vill ha frajdej.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0